My Online Life ♥
OwnerFriendsFreebiesStory

________________________________________________________________________________________
Feb 21, 2013 | 11:05 AM | 0 Atasinchi
Assalamualaikum dan selamat pagi Malaysia :D 
Hari ini aku nak share pic-pic yang aku dah edit semalam and hari ini . Saje je nak mengEDIT gambar-2 ni semua , tak ada benda nak buat kat rumah -.- Sampaikan gambar orang lain pun aku edit tau XP , hahaha . Dia bagi aku pun jalan jelah , huhuhu . Jom kita tengok gambar yang telah aku ubah suai di bawah ini :)) Check it outt !!





Hahaha :D Jangan pikir lain tau !! Ini hanya sekadar gambar yang aku tolong edit :) Walaupun aku ni bukan pakar dalam mengEDIT gambar tapi boleh lah aku reti sikit-sikit . Just untuk mengisi masa lapang yang terbuang okay ^^' #IniSemuaPoyo !! Byebye .

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE

_______________________________________
◕ Tik Tok ◕


3| | | Masa itu emas | | |4
_______________________________________
◕ Bonjour ! ◕


Assalamualaikum:)Saya harap hari-hari saya yang seterusnya menjadi lebih baik daripada sebelumnya.Terima kasih ^_^
✿So sweet like a chocolate✿.
♥ I'm just ordinary girl who was only able to smile with everyone ♥ __________________________________
◕Talk Talk ◕


__________________________________
◕My Dream◕

Photobucket
Ohseem SPM result
Landscape Designer
To be a solehah daughter
Go to the Makkah
__________________________________
◕My Post◕

get this widget here

__________________________________
◕Owner◕


Owner : Suhaily Manos
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google


My Online Life